Sunday, December 14, 2008

الوضع الجديد



Melancholy By Edvard Munch

5 comments:

dandana said...

أنا جاية أعتذر عشان كنت مقصرة وماجتش هنا من زمان

اللوحة حلوة
بس وفقآ للى شايفاه منها
الوضع الجديد دا مش مريح زى مامكن يبان للوهلة الأولى

Foxology said...

الوضع الجديد تأمل يمكن او حزن مش عارف

وحشنى :)

Zianour said...

اللوحة ثقيلة بالايحاءات

امممممممممممم

رغم الانحناءات المتسقة للمفروض انه قاعد يفكر فيه قلق وكلكعة على مدار الشوف
بس ف اخر اللوحة فيه بياض فستان بنت وولد وبيت وبحر... ذكريات؟؟؟

بس برضه مش مريحين

انا طبعا كنت باحب البنت الذيذة ام غويشة ملونة لايمان مالكي والتي لن اتنازل عنها

بس بقى ما دمت دخلت المود ده فلن يرضيك مالكي وهاضطر اتحمل التوتر اللي يبعث عليه اخينا ده والالوان اللي خليط من الحنان او الحنين والكأبة

ما كان مالكي اسهل!!!
:))))

مريم said...

عارف
لو كنت حطيت لوحة الصرخة كنت خفت

انما الوضع الجديد يقلق وبس

الحمد لله

m.sobhy1990@gmail.com said...

مىّ

إعتذار إيه؟!!!!

............

المهم إنه وضع جديد وخلاص



أحمد

وإنت كمان




العزيزةZianour

(:


مريم

هههههههههههه

..........

دماغ